tisdag 13 april 2010

Jag har blivit ännu tråkigare

Ja. Det är sant. Antar jag. Jag är en sån där trist jävel som tycker att det är så sjukt häftigt att vara människa och hyfsat vid liv och medveten idag i april 2010.

Och jag tillstår gärna att jag har lite svårt att balansera min entusiasm och fascination för hur allt funkar och vad som händer och hur det hänger ihop... Ja. Svårt att balansera det med att kanske bara vara. Och ta det lite piano.

Så jag tränar på det så gott jag kan. Samtidigt så är jag faktiskt inte så egoistisk som man kan tro. Anledningen till att jag surrar så mycket är att jag vill dela med mig av det som jag tycker är fantastiskt. Ofta också frustrerande, provocerande och jävla jobbigt...

Vi kan inte backa bandet. Enda vägen är framtiden...

Puss å kram

Inga kommentarer: